Agencja Havas Worldwide Warsaw zajęła drugie miejsce w rankingu agencji podczas tegorocznej edycji Innovation Award Media Trendy. Uroczysta gala, w trakcie której wyłoniono zwycięzców oraz przyznano wyróżnienia, odbyła się 7 maja w Teatrze Polskim w Warszawie.
Agencja Havas Worldwide Warsaw zdobyła dwie nagrody i jedno wyróżnienie. Dwukrotnie nagrodzono prowadzoną przez agencję dla platformy nc+ kampanię El Clásico, która została uznana za najlepszą w kategoriach: innowacyjne wykorzystanie kanałów komunikacji i Best Use of Content.
Wyróżnienie w kategorii innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych (podkategoria: innowacyjna cyfrowa kampania zintegrowana) przypadło Kurce Wolnej – kampanii prowadzonej dla Polskich Ferm.
W związku ze zdobytymi nagrodami Havas Worldwide Warsaw znalazła się na drugim miejscu w ogólnym rankingu agencji.
W tym roku na 149 zgłoszeń przyznano 11 nagród, 25 wyróżnień oraz 2 grand prix. Konkurs Innovation Award od 15 lat premiuje wszelkie działania, które wykraczają poza standardową komunikację, rozwiązania, w których zostały przełamane dotychczasowe schematy w określaniu i planowaniu punktów styku z konsumentem, oraz kampanie, w których wykazano się odwagą w przekraczaniu granic dotychczasowych sposobów komunikowania się.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/havas-worldwide-warsaw-druga-z-najbardziej-innowacyjnych-agencji-w-konkursie-innovation-award-media-trendy